Моделювання, скульптура і живопис з високою точністю
На відміну від інших форм мистецтва ігри інтерактивні та багато в чому залежать від рендеринґа в реальному часі, що відображає дії кожного гравця. Створюючи нізькополігональну тривимірну модель в додатку Autodesk Maya, ви відразу побачите, як рухатиметься ваш герой у будь-якому середовищі. Це дозволяє деталізувати модель швидше та простіше, ніж за допомогою миші. Працюючи з чутливим до натиску пером, скористайтеся інструментом для створення геометрії скульптури або тривимірного текстурирования, щоб виліпити і сформувати вигляд персонажа з високою точністю, немов би ви працювали з глиною. Змініть розмір голови, щільність тіла та м'язовий рельєф або додайте персонажу футуристичний вигляд, щоб отримати реалістичні результати.