У секторі зв'язку безліч документів вимагають підписання, включаючи договори, зміни в плани надання послуг стільникового та фіксованого зв'язку, послуг Інтернету. Час, необхідний для передачі, перевірки та обробки цих документів вручну, — це час, який можна витратити на обслуговування клієнтів або підвищення продажів. Витрати пов'язані не тільки з часом, але і з витратами на обробку паперу, особливо в зв'язку з тим, що обсяги постійно зростають. Ваша організація може інтегрувати власноручні електронні підписи в існуючі клієнтські системи, що дозволить заощадити час і гроші. Час, яке варто витратити на прискорення підключення клієнтів або на надання більш високого рівня обслуговування.
Планшети для підпису Wacom — чудовий вибір для кіосків і місць з обмеженим простором для розміщення стійки. Забезпечуючи повнішу інтерактивну роботу, дисплей Wacom дозволяє клієнтам переглядати документи цілком, а також використовувати перо безпосередньо на екрані для заповнення форм та заявок за допомогою цифрового чорнила, а також для електронних підписів. За допомогою пера Wacom можна писати і малювати, як ніби ви використовуєте ручку і папір. Це є абсолютно для всіх.